FAQ |

Hoe bestellen?

Stap 1
Kies voor het gewenste juweel, deze kan u eventueel personaliseren door het te laten graveren en/of met bedeltjes/initialen aan te passen. De keuzemenu's staan langs het gekozen artikel. Bent u klaar?  Voeg het product toe aan de winkelwagen.

Stap 2
Klik rechtsboven op je winkelwagen, hier ziet u de gekozen producten. Controleer voor u verder gaat of de bestelling correct is. Daarna klikt u op ‘afrekenen’.

Stap 3
Vul uw persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.

Stap 4

Kies voor de door u gewenste bezorg optie. 

Stap 5
Kies je een gewenste betaalmethode. Meer informatie over onze betaalmethodes vindt u hier.

Stap 6
Als laatste vinkt u aan dat u de algemene voorwaarden accepteert en klikt u op de knop ‘plaats bestelling’ om je bestelling definitief te maken.

Gegraveerde juwelen

  • Onze juwelen worden in ons eigen atelier gegraveerd te Brugge.

  • Er is keuze uit vier lettertypes. De keuze kan gemaakt worden in het keuzemenu langs het product. Hier kan je ook meteen zien hoe je tekst eruit komt te zien. 

  • Al onze juwelen zijn gemaakt uit roestvrijstaal, hierdoor verkleuren ze niet en geven ze geen allergische reacties.

  • Afmetingen staan altijd langs het desbetreffende artikel.

  • De tekst wordt gegraveerd zoals hij wordt ingevuld, let hier bij op dat alles correct is, maak eventueel gebruik van hoofdletters (indien gewenst). Gepersonaliseerde artikelen worden niet teruggenomen. 
     

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Helaas kunnen geplaatste bestellingen niet geannuleerd of gewijzigd worden. Dit wilt zeggen dat bestelling door u gecontroleerd dienen te worden voor u een definitieve bestelling plaatst. 
Let goed op bij het plaatsen van een bestelling of alle gegevens kloppen, hierdoor vermijden we eventuele teleurstellingen. 

 

Welke betaal mogelijkheden zijn er allemaal?

 Studio Me.Mo. biedt verschillende betaal mogelijkheden aan, hieronder vindt u alle opties terug:

  • Apple Pay
  • Bancontact
  • Google Pay
  • IDEAL
  • Maestro
  • Mastercard
  • Shop Pay
  • Visa

Hoelang duurt het voor mijn bestelling aankomt?

De gemiddelde levertijd ligt tussen de 1-5 werkdagen. Zodra de bestelling bij ons is vertrokken is, ligt de levering niet meer in onze handen en kan de levertijd eventueel afwijken. 

Levertijden kunnen afhankelijk zijn van de grote van de bestelling en of u al dan niet gekozen heeft voor een gepersonaliseerd juweel. 
U ontvangt altijd een Track & Trace code hiermee kunt u uw bestelling in alle tijden volgen. 

Verzenden jullie wereldwijd?

Wij verzenden onze juwelen over de hele wereld. Verzendkosten worden eventueel aangepast afhankelijk van de locatie waar het pakket naartoe verzonden dient te worden. De verzendkosten kunt u zien bij het afronden van uw bestelling. 

Verzendingen naar Nederland & België zijn gratis bij een bestelling boven de 55euro. 

 

Hoelang duurt de verzending van een bestelling?

Verzendingen van de juwelen duurt gemiddeld 1-5 werkdagen.

 

Kunnen beauty producten geretourneerd worden?

Parfums en andere beauty-producten kunnen niet geretourneerd worden.

 

Wat is de garantie periode van de juwelen?:

Wij hanteren een garantietermijn van 3 maanden. De garantie start op de datum van de aankoop. Elke situatie bekijken wij individueel, neem contact met ons op via het contactformulier zodat we u kunnen verder helpen. 

 

Kan ik mijn bestelling ophalen in Brugge?

Tijdens het afrekenen kan je de verzendoptie aanduiden, hier krijg je de mogelijkheid om het pakje af te laten bezorgen of af te halen in onze vestiging:

Studio Me.Mo. Concept
Geldmuntstraat 4
8000 Brugge

 

    nl